Vedlikehold/Programvare kontrakter - AMADA EU

Brukerstøtte

Vedlikehold/Programvare kontrakter

/

AMADA servicekontraktdekning lar kundene fokusere på den viktigste faktoren – produksjon. Vi beholder 97 % av våre kontrakter – det viser at våre kunder stoler på at vi holder dem i gang.

Når du har en AMADA servicekontrakt har du en trygghet. Du får prioritert support fra lokale teknikere inkludert reise og arbeidstimer, planlagte servicer som leverer AMADA-godkjent servicehistorikk og kunderabatter på deler og verktøy. En kontrakt er den ideelle måten å minimalisere de løpende kostnadene med å eie en maskin. Gjennom å levere et program for planlagt vedlikehold sammen med fullstendig gjennomsiktig og svært konkurransedyktig prising, er du i førersetet for utstyrets "totale levetidskostnader".

VEDLIKEHOLDSKONTRAKTER

Gir deg den ideelle måten å minimalisere de løpende kostnadene med å eie maskiner

AMADA servicekontrakter omfatter:

  • Ubegrenset antall maskintimer
  • Arbeids-, reise- og overnattingskostnader
  • Faste serviceplaner
  • Rabatter på deler og verktøy
  • Støtte fra lokale teknikere i hele Skandinavia
  • Respons innen 24 timer (mandag til fredag)
  • Tredjeparts arbeid og deler

PROGRAMVAREKONTRAKTER

AMADAs programvarekontrakt gir full dekning og trygghet om jevn flyt i produksjonen. Med en supportkontrakt for programvare har du full tilgang til våre tekniske supporttjenester.

Bestandig oppdatert – Du vil få de siste versjonene av all AMADA programvare.
Effektiv kundestøtte – AMADAs nyeste sikre fjernsupporttjenster gir en direkte forbindelse til produksjonen din.
Sikkerhet – Jevnlige oppdateringer og systemhelsesjekker for å sikre at dataene dine er sikre og beskyttet.

CONTACTS

VEDLIKEHOLDSKONTRAKTER

  • + 47 64 97 31 00
  • service@amada.no

PROGRAMVAREKONTRAKTER

  • + 47 64 97 31 00
  • software@amada.no